NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 10, 2009

COMMON LAW 1...

Subjek yg aku paling suka untuk sem ini..nak tahu kenapa? Sebabnya aku nak jadi lawyer dulu tapi parent aku tak izinkan, so aku terpaksa amik business..kalau ikutkan pencapaian SPM aku, memang sudah layak untuk aku mendukung gelaran sebagai pelajar jurusan undang-undang tapi sudah tak ada rezeki..aku mula suka dengan subjek undang-undang ini sejak family aku ditimpa musibah sepuluh tahun yg lalu..kejadian itu telah menyebabkan aku marah yg teramat sangat dengan hamba Allah itu dan sampai sekarang aku tak akan lupakan kejadian itu..tapi syukur alhamdulillah sebab orang yg menganiaya keluarga aku itu sekarang ini sudah pun mendapat balasan seorang demi seorang..

Walaupun Common Law yg aku study sekarang ini hanya berkaitan dengan Civil Law dan perniagaan tetapi ianya tetap undang-undang..aku tak sabar nak study subjek ini dengan lebih mendalam lagi..dan tentang cita-cita aku nak jadi lawyer tu, mungkin aku akan cuba capai suatu hari nanti..aku ingin membela nasib insan-insan yg teraniaya seperti keluarga aku dulu..nothing is impossible..

your sincerely,
fara,,

No comments: