NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 23, 2010

WAJAH BARU...


Selamat pagi semua...eh, pagi lagi ke ni? Whateverlah..hehehe..macam mana dengan life korang minggu ni? Lifa aku agak busy dan busy..maklumlah orang sudah jadi senior kenalah menceburkan diri dalam dunia kedewasaan..hehehe..tapi hari ni aku bukan nak cerita tentang dunia dewasa aku tapi aku nak cerita tentang Kolej Universiti Linton..

Setelah hampir 2 tahun aku menetap di sini, akhirnya kolej aku sudah dinaik taraf menjadi Kolej Universiti..at least banggalahkan sebab before this kolej aku dikenali sebagai Kolej Legenda tapi sekarang sudah jadi Kolej Universiti Linton..pada 22 Mac yang lepas telah rasminya Kolej Linton menjadi Kolej Universiti dengan dirasmikan oleh Menteri Pengajian Tinggi Malaysia..

Seperti kebiasaannya, anggota-anggota wataniah amatlah diperlukan untuk memeriahkan lagi majlis tersebut..bermula dengan hari jumaat yang lepas sehinggalah semalam kami telah membuat persediaan untuk menyambut kedatangan tetamu kehormat..walaupun penat tetapi rasa sangat bangga kerana kami seperti superstar semalam OK..hehhehe..ada saja yang nak bergambar dengan kami, maklumlah anggota gila gambar..pantang nampak camera mesti nak posing maut..hahahaha..

Apa-apa pun segala urusan berjalan dengan lancar dan semuanya berpuas hati..kalau ada yang tak berpuas hati tu, tak dapatlah eden nak nolong..dan minggu ini aku memang sibuk sesangat dengan persatuanku dan rejimenku..insya allah aku akan kembali ke Batalion untuk aktiviti menembak pula pada hujung minggu ini..tak sabar nak pegang M16 sebab sudah lama tak pegang..kangen deh sama M194-my hubby..

your sincerely,
fara,,

No comments: