NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, July 9, 2010

BERCUTI BERSAMA YANG TERSAYANG...

Pada 3 Julai-9 Julai 2010 yang lalu, aku telah menghabiskan cuti semesterku di Perak, Selangor dan Pahang bersama keluarga tercinta. Di Perak, kami telah melawat sanak saudara di Teluk Intan, Kg. Gajah, Kuala Kangsar, dan Lumut. Dalam perjalanan pulang ke Johor, kami singgah di Sg. Buloh melihat adik saudara bongsuku, Aina Zahirah. Semakin tembam si kecil tu, so sweet. Kemudian percutian diteruskan ke Pulau Tioman, Pahang selama 2 hari. Cuti semester pada kali ini terlalu singkat dan tidak cukup untuk aku. Masih banyak yang belum aku lakukan sewaktu cuti termasuk menonton Eclipse. Mungkin di Seremban atau KL nanti baru aku berkesempatan menontonnya bersama sesiapa sahaja. Shopping masih ada dalam kamus hidup aku cuma tidak terlalu banyak pada kali ini melainkan membeli coklat, cenderamata, dan t-shirt untuk family ku sebagai tanda kenangan semasa percutian ini. Next destination will be Sabah or Sarawak. Just wait.







Salah seekor arnab di rumah mak long ku di Kuala Kangsar


Lebih banyak gambar di Facebook. Kemalasan untuk menaip. Ini sahaja yg termampu. Thanks for reading this blog.


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: