NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, July 25, 2010

BOSAN..

Hari ini mood aku still mati. Sudah 5 hari tak makan sangat, kalau mummy and daddy tahu mesti diorang bising. Tiba-tiba rasa macam nak balik JB sekarang juga. Rindu sangat dekat mummy, nak peluk mummy, nak menangis dalam dakapan mummy. Kalaulah aku tahu minggu ini amat menyakitkan, aku dah balik JB Jumaat lepas. Kalau aku masih macam ini juga, mungkin aku akan balik JB minggu ni, no matter what happen.

Mesti korang bisingkan kenapa aku tak pergi latihan tempatan saja kalau dah tahu bosan duduk rumah ni? Last week memang aku excited nak pergi latihan tapi bila fikirkan balik, banyak kerja aku yang masih tergendala. Tambahan pula sem ni aku kena ambil 5 subjek yang semuanya memerlukan pengiraan dan pembacaan. Tapi until now, aku still tak jejakkan kaki dekat library tu. Bukan aku tak nak buat research untuk assignment tu cepat-cepat tapi aku kena cari mood aku dulu. So, aku kena sibukkan diri dengan aktiviti kelab (Harimau Malaya) then baru aku boleh tenang, ceria and bersemangat kembali.


Selalunya bila start sem baru aku memang macam ni, mula-mula demam pastu mood hilang. Tapi bila dah masuk minggu ke 3 ni aku akan cuba jadi Farah (kegirangan) yang 'dia' mahukan. Aku tahu bila aku dah sayangkan 'dia', aku terus jadi lain. Aku pun tak tahu kenapa asyik nak emo-emo ni. Aku bukan macam inilah, aku kuat apa (kental) walaupun jatuh bukit banyak kali (hahaha). OK, I'll be as what do you want. I'll promise you, no emo-emo at all. PEACE :)

Layanlah gambar-gambar semasa menembak hari itu~


Layanlah gambar-gambar semasa mendaki Bukit Mantin yang lepas~

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: