NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, January 23, 2010

EXAM + VACATION = ENJOY...

.::Examination Docket::.

Pada tanggal 26 Januari dan 29 Januari 2010, saya akan menduduki peperiksaan akhir untuk semester 2 HND..Syukur hanya dua subjek sahaja untuk semester ini tetapi kedua-duanya tidaklah semudah yang disangka..Common Law 1 yang berkaitan dengan perundangan dan juga Marketing Intelligence yang berkaitan tentang pemasaran amatlah membuatkan hidup aku agak tunggang-langgang kebelakangan ini..mana tidaknya, assignment last minute oiii..1 assignment yang hanya diberi tempoh masa selama 1 minggu untuk disiapkan dan pada masa yang sama terdapat 1 lagi assignment yang memerlukan lebih banyak masa kerana aku perlu ke luar dari kolej untuk mencari maklumat..memang penat sehingga boleh dikatakan hampir 1 kelas dilanda demam, batuk, dan selesema..kasihan..

Walau bagaimanapun, insya allah pada tanggal 29 Januari 2010, jam 2.30 petang aku akan berangkat pulang ke Pelabuhan Tanjung Pelepas, Johor..cuti semester selama sebulan ini akan aku gunakan untuk qada' balik waktu tidur dan online aku..hahahahha..lagipun apa yang aku boleh buat masa di JB nanti sebab parent aku bekerja dan adik-adikku semua di asrama..keseoranganlah aku di sana nanti..huhuhu..BTW, selamat menjawab soalan peperiksaan anda dan selamat bercuti..HAVE FUN YOOO!!

(Kemangkatan Ke Bawah Duli Yang Mulia Sultan Iskandar, Sultan Negeri Johor Darul Ta'zim..al-Fatihah..)

your sincerely,
fara,,

No comments: