NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, January 24, 2010

KEKASIH GELAPKU...

Hidup aku amat bermakna dengan kehadirannya..dia adalah mentorku..penasihat peribadiku..pembimbing, pendorong, pembakar semangat, pemberi nasihat yang berguna buat aku..tanpa dia, aku akan lemah, aku akan terkandas dengan masalah aku..aku sangat menghargai dirinya namun, cintaku mungkin bukan untuk dia..tetapi, segalanya aku serahkan kepada takdir, hanya Allah Maha Mengetahui segala kejadian yang dikehendakiNya..aku hanya mampu berdoa dan menerima segala takdir dariNya..walaupun kita tidak ditakdirkan bersama, janganlah kau menjauhkan diri daripadaku..kaulah teman yang paling rapat denganku, teman lelaki yang pernah melihat aku menangis kerana nasib hidupku..kau memahamiku, kau mengerti peribadiku..pertama kali melihatmu, aku sangka kau seorang yang sombong..namun semua itu tidak benar sama sekali..kau adalah kau yang dijadikan dengan sifat azali yang lembut dan menghargai wanita..terima kasih kekasih gelapku..kau tahu siapa dirimu disisiku..

your sincerely,
fara,,

No comments: