NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 26, 2010

MINGGU INI...

Selamat Pagi Malaysia..minggu ni aku agak lepak sikit sebabnya minggu exam maa..semua member2 aku sibuk study, tapi aku?? Aku berblogging laa wehh..hahahha..aku tak tahu nak baca apa sebenarnya, mood aku tengah dok fikir nak balik JB saja..rindu dekat laut, kapal, mummy, daddy, and him (lets forget about him)..Insya allah kalau tidak ada apa2 aral melintang, aku akan kembali ke sisi familiku pada tanggal 29 January 2010 sebaik sahaja tamat paper exam pada hari itu..Can't wait anymore (hari2 dok countdown saja)..aktiviti yang membosankan (ada 1 aktiviti itu tak bosan) pada minggu ini:
  • Ahad (24/1/10)-Sibuk menyiapkan assignment terakhir untuk semester ini (Marketing Intelligence)..walaupun agak tunggang-langgang assignment tersebut..kehadiran Kora (kucing yang gebu tapi aku tak suka kucing)..haishh
  • Isnin (25/1/10)-Submit assignment dan tidurrrrrrrrrrrr....Zzzzz...
  • Selasa (26/1/10)-Prepare for the first exam paper (Common Law 1) pukul 2.30 p.m. nanti..I loves this subject much..doakan kejayaan aku OK..
  • Rabu (27/1/10)- Tidur dan tidur dan tidur... Zzzz..tapi hari ini Aha nak datang umah..tak boleh tidur ni, kena kemas umah supaya Aha ingin kembali ke sini semula..sobss..sobss..
  • Khamis (28/1/10)- Prepare for tha last paper (Markting Intelligence)..I loves the lecturer much..hahhaha..I love you Mr. B..
  • Jumaat (29/1/10)- Exam terakhir pada pukul 9 pagi..selepas 2 jam, aku akan berangkat ke Terminal 2 Seremban untuk berlepas ke J.B. (cewaahh..mcm nak naik flight saja..perasan siot)..
  • Sabtu (30/1/10)- Insya allah aku telah selamat berada disamping familiku..rindu..rindu..rindu..


your sincerely,
fara,,

No comments: