NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, January 7, 2010

MINAT DAN KEGEMARANKU...


.::Nak cari speaker ni, best..comel..PINK::.


Sejak dua menjak ini, aku seperti tergila-gila akan Hello Kitty dan cerita Korea..tapi cerita Korea tu memang dari sekolah dulu aku sudah minat..cuma sejak mendiami alam kedewasaan ini, aku kekurangan masa nak menonton drama-drama Korea ni..tapi sejak aku tengok 1 drama Korea dekat You Tube, kegilaan aku semakin kembali..terutamanya terhadap hero-hero yang putih melepak, bertubuh sasa dan mantop gitu serta keindahan di Korea yang diterapkan dalam drama mereka..jika di zaman persekolahan dulu, drama seperti A Successful Story of A Bright Girl, Winter Sonata, Autumn In My Heart, Full House, dan banyak lagi yang aku sendiri pun dah tak ingat..namun, Autumn In My Heart tetap tersemat di kalbuku..hahahhaaha..antara hero-hero dan heroin yang aku minat adalah Won Bin, Jang Nara, Song Hye Gyo, Jang Hyuk, Song Seung Heon, dan ramai lagi..

Berbalik kepada interest aku yang lagi satu ni, aku sekarang ni suka sangat mengumpul barangan yang berkaitan dengan Hello Kitty..asal ada saja gambar atau muka si Kitty tu, aku mesti nak beli..aku geram sangat tengok HK ni tambah-tambah jika warna PINK, memang aku gila habis..aku sanggup pi Google web sites yang ada jual barangan HK dan mencari kedai-kedai yang ada jual barang tu semua..kalau boleh, aku nak beli speaker HK yang warna pink tu dan aksesori laptop yang lain sebab aku nak perfectkan keluarga laptop ni..kalau dah ada baju tapi tak pakai aksesori macam huduh saja lappy aku ni..cian dia tengok kawan-kawan dia dah pakai macam-macam aksesori..lepas dah siap cantik lappy ni, baru aku mulakan untuk aksesori aku pula..aku nak cari brooch tudung, then t-shirt HK, cover phone HK, beg HK, kasut HK, jam HK, cadar katil HK, langsir HK, semuanya nak HK saja..walaupun hampir 20-an, jiwa masih childish OK nyah..hahahhaha..kalau korang ada apa-apa info tentang Korean drama or HK, informlah dekat aku yer..sangat-sangat berharap bantuan korang..OK,

your sincerely,
fara,,

No comments: