NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, September 23, 2010

6 SYAWAL 1431...

15 September 2010

Hari ini aku ada plan bersama kawan-kawan sekolahku dahulu (SMK Kompleks Sultan Abu Bakar, JB). We are planning to hang out at Jusco Tebrau City. Janji pukul 11 pagi semua dah berkumpul di CIQ tapi disebabkan masalah teknikal daripada si model famous tu (Ain), maka pukul 12 lebihlah baru bergerak ke Tebrau City. Pemandu pelancong kami di import dari UiTM Seri Iskandar, thanks Izad. Perjalanan mengambil masa lebih kurang 30-45 minit mengikut keadaan jalanraya. Tapi disebabkan si Izad ni dah pro, so agak cepatlah kami tiba di Tebrau.



Sesampainya di Tebrau, si model sibuk mengusha pakaian di beberapa buah kedai. Dan aku sangat tak suka kalau dok usha sesuatu tu lama-lama. Aku pun jalan-jalan kat luar kedai and lepak-lepak usha org yg lalu-lalang. Bila mereka-mereka (Ain & Ita) dah puas usha kedai-kedai tu, boyfriend si model pun datang dan membawanya pergi. Tinggallah aku, Izad, Ita, dan Malyssa. So kitorang pun decide nak pergi makan. Banyak sangat pilihan time tu, semua dok sibuk mengundi tempat makan kesukaan masing-masing. Ada yg nak makan Pizza Hut, Kenny Rogers, Secret Recipe, KFC, tapi at last Pizza Hut menjadi pilihan hati.

Bila dah kenyang makan, borak-norak, kutuk-kutuk, mengumpat semua, kitorang decide nak tengok movie. Semuanya nak tengok Step Up 3D tapi sayangggg...dekat sana tak ada 3D. Maka hampalah semuanya. Movie tak jadi tengok, so buat plan lain pula. Main bowling. Tapi dekat mana? What? Angsana? Ada bowling ke? Aku pun baru tahu. Lepas dah puas merayap dalam Jusco, maka bergeraklah kami ke Plaza Angsana, JB.


Sampai saja di Angsana, terserempak dengan Fatin. Lama tak jumpa dia tapi nak ajak dia jumpa segan sebab aku tak macam dia (You know what I mean kan Fatin?). Lepas dah borak and bergambar dengan Fatin, we all gerak ke tempat bowling. Jeng jeng jeng!! Agak terkejutlah aku bila tengok suasana and keadaan dalam tempat tu. Jauh dari apa yg aku gambarkan. Siapa yg pernah pergi sana, tahulah apa yg aku maksudkan. Melihatkan keadaan dekat sana agak tak memuaskan, kami tak jadi main bowling. Hanya jalan-jalan cuci mata dan beli barang sikit. Bila dah puas merayau, we all pun balik. Kira okeylah sebab tak sampai ke malam kami merayap, kalau tak mesti mak-mak kami membebel. Lagipun esoknya kami ada plan lain lagi.......

Dari Hati Nuraniku,fara,,

No comments: