NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, September 6, 2010

6 SEPTEMBER 2010..

Hari ini hari Isnin bersamaan 6 September 2010. Esok tanggal 7 September saya akan 'terbang' ke JB menaiki Plusliner. Yeah!! Tak sabar nak balik F1 2-02. Rindu dekat bilik, rumah, kapal, laut, family, dan .... Balik nanti macam-macam saya perlu buat - kemas rumah, bilik, pasang panjut (kalau daddy tak marahlah), dan yang paling penting nak buat kuih raya. Memang saya suka memasak. Mummy dah sediakan bahan-bahan, hanya menunggu bakernya ini pulang saja. Sabar yer mummy, esok anakmu akan kembali. Best jugak layan lagu Balik Kampung - Sudirman, malam-malam macam ni. Cari mood nak siapkan assignment. Heh, korang nak tahu tak, ada lagi 2 assignments saya kena siapkan, kalau tak jangan harap boleh beraya dengan tenang. :(

Saya lebih excited untuk menyiapkan assignments berbanding study for the exam sebabnya, assignment lebih leceh berbanding exam. Saya memang tension dengan assignment, langsung tak boleh berpisah walau sekejap. Baru saja nak break up, datang lagi assignment baru ajak couple. Arghhh! Gila sudah! OK, need to rush now. Nanti assignment merajuk pula kerana tak dilayan. Adios Amigos!


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: