NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, January 20, 2011

CHOCOLATE FAIR 2011...




Welcoma back readers...hari ni aku nak update tentang chocolate fair yang aku lawat beberapa minggu lepas (7-9 January 2011)...I tell you all, memang rambang tekak bila aku masuk dalam fair tu, macam nak makan semua coklat dekat situ...best sangat, harga pun berpatutan kalau korang pergi hari last fair tu...aku dapatlah memborong beberapa jenis coklat untuk puaskan nafsu anak tekak aku ni...dan kalau korang nak tahu, kebanyakan coklat dalam fair tu adalah produk Malaysia dan rasanya pun masih sedap walaupun bukan diimport...tapi ada juga beberapa produk dari Rusia, dan beberapa negara luar lain...but, untuk coklat Rusia, aku tak payah beli sebab nanti adik aku boleh belikan dekat sana banyak banyak...hahahha!!! "Macam mana tak gemuk kalau dah hari hari makan coklat", itu kata mummy aku...tapi aku tak kisah sebab coklat memang sedapppppp tip toppp!!


Lepas merayap di sekitar Mid Valley Megamall tu, main bowling, makan, tengok movie (Damping Malam), aku dengan Fyza merayap pula ke KL Sentral mencuci mata sebelum ke Times Square (main bowling lagi) dan Low Yatt (dating)...fuhhh!!! memang penat seharian jalan jalan ronda KL tapi tak apa, janji aku happy dan tak kacau boyfriend orang (apa kena mengena?) sebabnya aku pun pergi jumpa intan payung buah hati aku...so tak payah nak kacau laki orang lain..bhahahaha :)

Dah lama aku tak merayap macam ni, kalau balik JB tak dapat merayap macam ni sebab bandarnya tak besar, dan tak ada monorail, LRT, mahupun Komuter...poor JB...lepas ni kalau dapat pindah balik ke Klang, senanglah aku nak cari kerja dekat KL ataupun Shah Alam...senang aku nak berkepit dengan mummy hari hari... :)


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: