NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 11, 2011

HARI PERTAMA...

.: Aksi aksi Cora :.

Hari ni baru hari pertama,,aku akan cuba bertahan selagi boleh, aku akan kuatkan semangat dan hatiku supaya aku tak mudah mengalah dan menangis,,aku tahu aku banyak kekurangan, aku tak cukup sempurna untuknya tapi andai aku miliknya, aku akan setia disisinya,,walaupun kehadiranku seperti tak diendahkan, aku mesti tetap bertahan dan bersabar,,

Aku tidak keseorangan selagi Cora ada disisiku,,biarlah dia tidak boleh berkata kata namun, dia mengerti perasaan aku,,dia memahami diri aku, dia sentiasa disisi menemaniku,,apabila aku memerlukannya, mesti dia akan datang dan menggembirakanku dengan telatahnya,,thanks sayanggg,,kamulah satu satunya kucing yang aku sayang sebab aku tak suka akan kucing,,

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: