NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, March 27, 2009

READING...


Hmm...what i'm gonna write today is 'bout the book that i've read but only one third..huhuhu..too busy, don't have time to read meh..anyway, buku tu adalah penutup semua siri TWILIGHT SAGA yang boom!! meletup tu (sebab hero dia encem..). The book title is BREAKING DAWN (memang breaking betul lar nak abiskan 1 buku ni). Buku ni dah ada dlm simpanan aku sejak bulan 10 last year..aku pinjam dari Acha (housemate depan room aku jer). Bayangkanlah skrg ni dah bulan 3, tapi aku just baca 1 per 3 dari buku tu jer (actually tak sampai 1/3 pun..hehehehe). Cian Acha..dia nak story and share cter dlm buku tu ngan aku tapi aku tak baca abis lagi buku tu..So, dia just dapat share ngan Aha jer..kat umah ni aku, Acha and Aha jer yang giler kat Twilight ni sebab kitorang jer yang rajin baca siri Twilight ni yang smua bukunya tebal giler bapak (around 500-800 pages each book)..So, kiranya kitorang ber3 ni ulat buku lar among 6 happening and gorgeous housemates..hahahaha(perasan jer lebih).

Maybe this week aku tak kuar enjoy kot sebab nak habiskan baca buku ni..aku ada 3 hari jer untuk habiskan 1 buku ni..selalunya kalo aku baca sesuatu buku or novel tu, 2-3 hari mesti dah abis tp tak tau lar npe buku ni susah sgt aku nak habiskan pembacaannya (berpuaka kot buku ni)..after habis baca buku ni, aku nak concentrate kat study plak..dah penat lar asyik main2 jer sepanjang foundation ni..ni dah masuk sem 4 and last sem for foundation..So, aku kne catch up byk benda sem ni sebab ada 5 subjek yang aku kne score..cukup lar sem2 lepas aku dpt 3 pointer something jer..aku nk dapatkan blk 4 pointer aku..at least biarlah pembukaan and penutup foundation ni aku bleh dpt 4 pointer..hehehehe..So, thats all for now..wait for my next post..ADIOS!!

No comments: