NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, March 13, 2009

SPM...


::me famili::

Hari ini, tanggal 12 Mac 2009 keputusan SPM 2008 akan diumumkan. Berdebar-debar jugak lar aku ni walaupun bukan aku yang gi amik result ni tapi adik aku (maklum lar, aku ni amik berat 'bout pelajaran adik2 aku)..aku tak nak adik2 aku jd mcm aku ni (bukan tak pandai tp byk main2 zaman sekolah dulu2)..adik aku ni dah masuk UiTM walaupun result SPM dia tak kuar lagi time tu (dia ni dari MRSM, paham2 lar bdk2 MRSM ni mcm mne, tak payah susah2 nak tunggu tawaran sebab tawaran utk sambung pelajaran tu memang dah menunggu diorang)..dipendekkan cter, parents aku turun Shah Alam and amik dia bawa balik Melaka (kalo aku ada time tu, memang aku ikut skali, sanggup aku ponteng kelas semata-mata nak ikut dia gi amik result tu)..So, parents aku and adik aku pun gi lar Melaka, amik result SPM dia tu..dalam kul 11 camtu result dia kuar and malam tu baru aku dpt tau result dia sbb aku kat dlm hutan time tu (tgh rekrut)..alhamdulillah..adik aku dapat A1 utk semua subjek yang dia amik..syukurlah, tercapai impian dia nak score semua result UPSR, PMR and SPM dia..aku tumpang happy bila tgk adik2 aku berjaya (aku ni bukan tak berjaya tapi result aku taklah segempak adik2 aku tu)..

Syukur juga sbb adik aku yang bongsu tu pun dapat straight A's for her PMR..and now, she's continue her study at SMS Muar..adik-beradik aku ni tak ramai mana, 3 beradik jer semuanya and all girls..So, bila tgk adik2 aku ni berjaya, aku memang happy and terharu (feeling lar plak), at least diorg boleh dibanggakan oleh parents aku, tak mcm aku ni..hopefully adik2 aku ni dapat jadi doktor2 yang berjaya and merawat aku suatu hari nanti..love u girls..

No comments: