NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, March 28, 2009

MOVIE MAKER..

Malam ni aku tak tau nak buat apa..nak online, line tak clear, asyik putus2 jer..nak tidur mata plak tak boleh nak pejam..nak makan perut dah kenyang..nak kuar kaki plak malas berjalan..huhuhuuhu..aku nak buat apa ni??

Aku pun gi godeh2 laptop tu..selama ni aku malas nak usha laptop ni, yang aku tau online, online dan terus online..bila aku dah usha2, aku jumpa something yang boleh dimanfaatkan (apa benda yg bermanfaat sgt tu?)..aha..windows movie maker..before this, aku wat donno jer bila nampak binatang ni, tp entah kenapa bila aku usha2 balik picture2 aku ngan member2 aku, rasa mcm nak wat something jer ngan picture2 tu (nak2 ada 1 picture ni yg wat aku tak boleh nak tidur td)..

Aku pun dengan happy and penuh excitednye terus import segala mcm pic yang aku rasakan sesuai..aku edit, aku paste..aku import, aku paste..dan akhirnya, setelah sejam berlalu, aku berjaya menghasilkan 1 movie yang boleh dikatakan perfect lar bagi bdk hingus yang baru nak belajar seperti aku ni..aku pun dengan penuh bongkak dan bangganya (tak ada lar bongkak sgt..hahahaha) menayangkan movie tersebut kpd housemates aku..diorg yang tgk tu pun terharu and happy sebab memory kitorang bersama byk yang aku masukkan dlm tu (terutama sekali pic bdk2 johor lar..hehehehe)..aku masukkan lagu ayat2 cinta..memang touching gak lar bila tgk movie tu..hahahahah..(maklum lar, the day before kitorang gi dgr forum ayat2 cinta..so layannn jelar..)..after this aku nakwat movie about family aku plak..hehehehe

No comments: