NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, June 22, 2011

HARI KE-3...

 Assalamualaikum...


Selamat menyambut kemerdekaan buat rakan rakanku HND in Business...kemerdekaan apa? Kemerdekaan daripada HND course...tamatlah sudah semuanya selama 3 tahun di sini setelah berakhirnya paper terakhir semester akhir ini (banyak sangat akhirnya)...


Malam ni jamuan kelas akan diadakan...meriah sungguh dengan kehadiran lecturers dan rakan rakan sekelas...semuanya happy dan enjoy...aku pun happy dan enjoy...rasa sedih, terharu sebab dah nak habis study di sini...macam macam hal kita tempuh selama 3 tahun di sini...gaduh mulut, gosip belakang, marah marah sayang, semuanya ada...tapi still bersama di akhirnya... =D





Apa apa pun thanks atas hadiah hadiah korang...macam macam adakan...jangan ambil hati dengan semua tu, kitorang pun tak tahu apa yang korang akan dapat, semuanya ikut luck masing masing...macam mana pun, aku minta maaf kalau ada kekurangan dalam pengurusan hadiah tadi...aku dan kembar kembarku sudah cuba buat yang termampu...terima kasih sekali lagi... =)


P/S: Kepada Monster D, terima kasih atas buku tu...sangat bermakna dan berharga... =)
Sorry kalau aku guna nama tu sebab aku suka dengan nama Monster D tu... =)

Dari Hati Nuraniku, fara,,

No comments: