NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, June 2, 2011

HARI KE-23...

Salam readers~

Happy Thursday...cepatnya masa berlalu...terasa baru semalam aku berada dalam hari Sabtu tapi hari ni sudah Khamis...dan semakin dekat masa yang dinantikan...assignment akan di submit esok atas budi baik Mr. Alfred...so, relax sikit malam tadi dan boleh tidur dengan lama dan lena... :)

Hari ni aku nak masak puding cocktail faveret dan yang paling senang dimasak...dah lama nak buat puding ni tapi masa tak mengizinkan...so hari ni ada free, bolehlah masak memasak...mungkin ini yang terakhir buat housemates ku... :'(

P/S: Pagi pagi buta lagi dah ada orang mengganggu tidur aku...korang tau tak hari ni kelas aku start pukul 2, bukan pukul 9 pagi! So jangan kacau aku tidur! X(



Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: