NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, June 30, 2011

THE END OF JUNE...

Assalamualaikum...

Hari ni 30 Jun adalah penutup untuk bulan Jun dan setengah tahun sudah kita berada dalam tahun 2011...tak lama lagi masuk 2012 dan umur pun semakin meningkat...
Bulan Jun ni macam macam perkara berlaku dalam hidup aku...suka dan duka semuanya ada menjadi perencah menyedapkan lagi hidup aku...
Apa apa pun, ku harap pujaan hatiku sentiasa baik baik saja, semoga hidupnya makin indah, gembira, ceria, dan bahagia tanpa aku disisi... =)

Hari ni aku di JB, esok lusa ak tahu lagi ke mana destinasi tujuan hati...so, kenalah manfaatkan setiap masa yang ada di sini untuk dihabiskan dalam bilikku syurgaku...walaupun taklah seindah mana tapi di sinilah bilik yang paling best, sedap, dan syok untuk menanam tahi mata... =D

Sedangkan 3 tahun pun aku dah sedih nak tinggalkan, inikan pula yang dah dekat 6 tahun aku duduki...lepas ni tak tahu lagi bila boleh balik JB lagi, sebab masa aku akan dihabiskan di Selangor pula...macam macam hal lagi kena settlekan dan uruskan...nasib baik assistant aku dah balik so, bolehlah buli dia habis habisan...that's all for today, see you next time guys~

.:: My old and new HK collections ::.


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: