NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, June 1, 2011

HARI KE-24...

Salam readers~

Hari ni walaupun kepala ting-tong tapi still aku mampu ke kelas...nak tak nak aku redha saja walaupun kerja yang diberi hanya siap separuh jalan...macam biasalah, selagi tak submit assignment ni, selagi tu aku tak tenang...tidur pun 3, 4 jam saja (kononlah)...walaupun semalam tak baik untuk aku, hari ini lebih baik daripada semalam...syukuri segala nikmat dariNya... :)

Hari ni banyak menghabiskan masa dengan housemates (pergi pasar malam dan tawaf hostel) dan adik adik Harimau Malaya (Bravo group)...yelah, 3 minggu saja lagi di sini...masa ni lah nak kenal diorang semua...lepas ni entah bila akan ketemu lagi...apa apa pun, happy sangat bila ramai di sekeliling aku...thanks korang~ :D

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: