NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, June 15, 2011

JEALOUS???

Salam readers~

Topik kali ini ialah jealous...korang kuat jealous tak? For sure aku memang kuat cemburu terutama sekali bila dalam perhubungan...thats why lah semua lelaki lari dari aku... =D

Tak apalah, tapi yang membuatkan aku bertambah jealous adalah dengan perempuan cantik ni...memang aku jealous sangat dengan dia ni...masa couple dulu pun, my ex suka sangat tengok dia ni...dan bila aku tengok and layan sendiri cerita yang dia berlakon, terus tak jealous dah...malah aku pun turut jatuh suka dekat dia...so cantik, so putih ini orang...memang patut pun lelaki semua suka tengok cerita tu, bukan saja jalan cerita yang best, suspense tapi pelakon pun tip top+cantik+handsome...



Mari Mar dibintangi oleh Marian Rivera sebagai Mari Mar@Bella Aldama disamping si hero kacak Dingdong Dantes sebagai Sergio...okey! Aku jatuh hati sama Sergio sudah... =)


Conclusion, saya dah tak jealous bila awak suka sangat tengok cerita Mari Mar ni...smile =)

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

1 comment:

anis lewis said...

Jeles ? sama lah kita :) lagi2 kalau tau bf miang. keke :D