NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, June 26, 2011

KISAH SEMALAM...

Assalamualaikum...

Semalam - aku berada di Kolej kediaman SI03-0402...untuk kali terakhir aku turun naik hostel tu lebih 10 kali...sangat penat, memang makin up lar muscle aku ni...so, jangan tegur kalau nampak muscle and mantop macam lelaki...terima kasih kepada mereka yang membantu mengangkat barang semalam - NUR KHAIRUL dan AHMAD MUSLIM serta MR. DEVIL and MISS DEVIL... =)
Muslim and Nur jangan lupa jumpa akak dua minggu lagi...

Kepada sesiapa yang aku tak sempat jumpa semalam, sorry for everything...semoga bertemu lagi kalau dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki, dan dipertemukan jodohnya...

Kepada yang sentiasa dalam hati dan ingatan aku, aku rindu korang sesangat terutamanya AWAK, DIA dan KAMU...

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: