NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, June 12, 2011

HARI KE-13...

Salam readers yang dikasihi~

Sorry lambat update...tak ada mood sebenarnya nak update awal awal...by the way, hari ni tanggal 12 June 2011 is my father's birthday...selamat ulangtahun kelahiran ke-51 daddy, I love you...tak lupa juga selamat hari bapa juga...wahhh!! Bestkan sambut birthday dan father's day serentak...sangat beruntung my father...tapi hadiahnya lambat sikitlah, tak cukup ongkos nak beli... =D

Hari ini hanya duduk di hostel dan berusaha menyiapkan Auditing (tak buat pun, aku dok telek saja assignment brief tu)...mueeheheeheee!! Then, aku dengar online radio...semua channel aku on sampai pekak sekejap telinga ni...tapi bestlah, macam macam bahasa aku dengar... =)

P/S: Kononnya hari ni nak memasak dan mengemas rumah, tapi gara gara maintenance yang datang tak tentu masa, hilang mood aku nak buat semua tu... mana taknya, setelah sebulan aku berumah tangga di ruang tamu, baru hari ni dia datang baikkan kipas dalam bilik tu...dah naik sakit tulang belakang aku ni tidur atas lantai... ='(



Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: