NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, June 17, 2011

HARI KE-8...

Salam readers~

Hari ini adalah hari Jumaat...so kepada para lelaki sekalian, silalah ke masjid masjid yang berhampiran yer...
Tinggal seminggu lagi masa untuk dihabiskan di sini...tolak esok and Ahad, tinggal 6 hari saja aku di sini...haiyakkk!! Manyak sidih lorr...macam mana nak berpisah ni, 3 tahun bersama...sedangkan couple 6, 7 bulan bila clash pun menangis macam orang hilang anak, inikan pula dah 3 tahun bersama...macam manalah gamaknya ya??

Hari ni, aku dan kembar ku bertiga telah berusaha dengan titik peluh kami untuk mencari nafkah yang HALAL demi untuk jamuan terakhir kelas kami...bukan apa, kalau boleh kami nak sesuatu usaha kami tu yang menampakkan hasil dengan hasil tangan kami sendiri...oleh yang demikian, setelah berpenat lelah mengemas buku buku dan kertas yang sudah tidak digunakan lagi, makanya tadi kami telah menghantarnya ke recycle...we must love our nature, therefore we must take a good care of it...so, recycle is one of the most important thing we MUST DO! Itupun kalau korang semua nak tengok anak cucu cicit piat piut korang hidup dalam dunia yang 'sihat' suatu hari nanti...kalau dunia ni dah sakit, memang kita semua pun akan sakit okey!

Dan hasil dari titik peluh kami, dapatlah RM20 untuk digunakan membeli bahan bahan masakan for the party...sangatlah bersyukur dengan nikmat dan rezeki yang Allah bagi ni...duit tu memang cukup cukup untuk semua bahan masakan tu nanti...ALHAMDULILLAH =)


Apa apa pun, layanlah lagu ni...lepas ni hari hari aku akan rindu korang semua...terutama sekali yang aku sayang, yang aku cinta, dan yang aku rindu...semoga berbahagia selalu... =D

P/S: Thanks kepada owner BKG yang sangat bermurah hati dan mempercayai kami...thanks Aqilah... =)




Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: