NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, June 10, 2011

HARI KE-15...

Salam readers~

Hari ni hari terakhir untuk ke kelas...lepas ni tak tahu lagi bila aku akan menjadi student...tapi bahang exam masih tak terasa sebabnya ada assignment lagi yang belum disubmit...oleh yang demikian, aku tak boleh prepare for the exam yet...kena cool down dulu lepas submit Auditing and after that, boleh enjoy before jawab exam... =D

Walau bagaimanapun, aku harap hari ini lebih baik daripada hari semalam...semoga segala kekurangan dapat dibaiki, dan segala kesalahan dapat dimaafi...adat dunia, setiap manusia pasti melakukan kesilapan, tiada yang sempurna melainkan Maha Pencipta Ya Rab...jangan gaduh gaduh, jangan emo emo okey...aku sayang korang... =)

P/S: Walaupun hanya "awak sihat?" itu sudah sudah cukup membuatkan aku bertambah sayang dan rindu...


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: