NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, June 11, 2011

HARI KE-14...


Salam readers~

Happy weekends! Cepatnye masa ni berlalukan...dah seminggu rupanya aku tak kelik Shah Alam...mueeheheee...it's okey it's alright, next week boleh balik terus...



BTW, hari ni aku telah melapangkan kepala otak aku dengan keluar dari hostel ni...dapatlah hirup udara 'segar' yang di'wangi'kan dengan asap rokok...memang sihat hari hari dok sedut asap rokok ni kan...apa apa pun back to the story...aku keluar dengan best boyfriend A.K.A. adik beradik satu E.F...kitorang keluar tengok KL GANGSTER dekat The Mines saja...tu pun aku rasa dah penat berjalan, nasib baik tak tidur dalam panggung tu...kalau aku tidur maknanya KL Gangster tu x syok lah kan, tapi memandangkan aku berjaga sampai habis movie tu, maknanya BESTlah cerita tu...memang aksi ganas+bahasa kasar tapi aku SUKA SANGAT!

"Lu abang long ka, lu ayahanda ka ini KL wa pegang!"

Before tengok cerita tu, aku sempat melepaskan gian dekat CENDOL!! Walaupun hanya cendol biasa itu sudah cukup untuk menghilangkan keinginan yang masih tidak sempurna dengan cendol...before ni pun aku ada pergi Kajang dengan member memberku semata mata nak cari cendol, aku lupa yang dekat Taman Semarak tu ada jual cendol...apalah yang aku fikirkan sampai lupa pasal tu...tapi kalau tak pergi Kajang hari tu, tak dapat pula kawanku merasa Pulut Mangga...ada hikmah disebalik yang berlaku... =)

P/S: Hari ni perlawanan bola antara Kelantan dan Terengganu untuk merebut Piala FA...Good luck-Gomo Klate Gomo vs Peteh Ganu Peteh...


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: