NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, June 16, 2011

HARI KE-9...

Salam readers~

Happy Thursday...hari ni last episod Ahmad Albob dan Nora Elena...nanti mesti rindu nak tengok kegentleman Seth Tan...so romantic...malam tadi sudah spend time dengan friends ku...tak tahu bila lagi boleh ketemukan...harap harap lepas ni jangan lost contact dan kepada AWAK, KALAU KAHWIN DI SABAH NANTI JANGAN LUPA JEMPUT... =D

Hari genap setahun aku mengenalinya...tetapi hubungan yang disangka panas sampai ke petang hanyalah bertahan selama beberapa bulan...hujan yang turun di tengah hari tidak kusangka sama sekali...inilah yang ditetapkan oleh Yang Maha Kuasa, aku redha...aku tetap sayangkan dia sampai bila bila...thanks sebab pernah hadir dalam hidup saya dan happykan saya...semoga awak bahagia selamanya... =|

Nothing much to say...semoga semuanya menjadi seperti yang dirancang...

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: