NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, June 8, 2011

HARI KE-17...

Salam readers~

Hari ni aktiviti tidaklah padat seperti semalam...at least sempatlah aku melelapkan mata yg kuyu ni sekejap tengah hari tadi...kelas hanya separuh hari, petang pula ajar budak kawad senjata...lewat petang beriadah - main bola tampar...memang sedaplahkan dah lama tak merasa penangan bola tu, tadi merah merah tangan aku main binatang tu...apa apa pun still enjoy dengan Alpha, Bravo, dan Charlie...mesti lepas ni aku akan rindukan diorang...banyak masa dihabislan dengan diorang sejak due menjak ni...kadang kadang tu, aku takut dengan perpisahan yg akan menjelma...aku tak dapat menahan empangan air mataku dari terus mengalir...semoga korang terus bersatu, gagah dan setia dengan HARIMAU MALAYA dan Rejimen 508 (AW)... ='(

P/S: Aku hanya mampu melihatnya dari jauh...itu sudah cukup untuk memberikan aku 1001 memori indah yg pernah tercipta...walaupun hanya dari jauh, aku cukup happy melihatnya gembira dan senang dengan apa yang dilakukannya...biarlah semuanya tersimpan kemas menjadi memori aku sepanjang 3 tahun di sini...
"Perasaan kasih dan sayang ini sangat banyak maksudnya dan tidak semestinya ditujukan buat kekasih hati, keluarga, tetapi juga buat teman, sahabat, dan kawan yang pernah bersama dalam setiap keadaan suka dan duka, gembira dan kecewa walaupun hanya TEMAN TAPI MESRA atau KEKASIH GELAPKU" =D

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: