NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, June 19, 2011

HARI KE-6...

Assalamualaikum~

Hari keenam sebelum meninggalkan kehidupan dan dunia di hostel...sayulah pula malam malam gini, nak study pun terbantut...rasa nak keluar, pusing 1 hostel, tengok junior junior lepak and borak borak sambil makan ice cream atau membeli belah di kedai belakang sebab lepas ni dah tak rasa semua ni lagi...

Imagine.....
Bila aku duduk dalam hostel, aku boleh melupakan segala kisah duka dan suka aku dengan DIA, tapi bila aku duduk rumah family aku, on the spot semua kenangan dengan DIA akan terimbau kembali...terutama sekali pabila berada di Shah Alam-tempat kami pernah memadu kasih dahulu... ='(

Imagine.....
Macam mana hidup aku bila dah tak ada junior junior di sekeliling, kawan kawan mencurah perasaan, dan duduk sengsorang dekat rumah tanpa sebarang kerja...mestilah aku akan ingat semua tentang DIA...dan juga akan merindui zaman kolej aku...3 tahun berlalu dengan pantas, kalau dulu nak sangat cepat habis belajar and berambus dari sini tapi hari ni, aku nak cakap... 

"I DON'T WANT TO MOVE OUT!" ='(

Tapi aku kena terima hakikat, semuanya bermula pasti akan berakhir...so, hidup baru perlu dibina dan diteruskan...by the way, aku telah selamat berada di kolej ni pukul 7 p.m. tadi...dan mungkin sekarang ni sedang bersuka ria study (walhal dok online and membuta saja)...tapi sungguh, aku tak nak sia siakan masa aku yang tinggal 6 hari ni...aku kena habiskan dengan bermanfaat... =D

P/S: Tadi ada abang teksi ni minta nombor telefon, tapi dia ingat senang ke aku nak bagi dekat orang yang aku tak suka? Walaupun handsome and gorgeous sekalipun, aku takkan mudah dipengaruhi...(ayat poyo!)


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: