NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 11, 2011

MALAM INI...

Assalamualaikum. Hey readers, welcome back!! Aku tak tahulah kenapa malam ni rajin pula nak buat assignment small business tu. Padahal semalam bukan main malas nak buka assignment brief tu. Malam ni aku rasa bersemangat waja nak siapkan assignment tu, bukan apa sebabnya aku ada plan untuk hujung minggu ni (tu pun kalau jadilah). Apa apa pun mata aku masih lagi sakit dan tak boleh nak mengadap lappy ni lama lama sebab nanti makin berair dan kelabu jadinya sebab tu aku malas nak online dan mengupdate blog ni. So blog aku semakin kelam dan berhabuk kulapuk bagai.

Badan ni macam nak demam pun ada sebab tekak dah sakit, kepala pun tingtong kadang kadang. Tapi aku tahan juga sebab ada Si Cora yang gedik tu. Suka melayan dia, geli geli dengan dia. Nanti dia mulalah buat muka mengada sombong dia tu pastu datang balik kat aku minta manja manja geli geli. Haishhh!! Tak tahulah kenapa aku senang dan sayang dengan Cora ni. Kalau kucing lain, nak pegang pun aku tak nak apatah lagi nak tidur sekali. Tapi Cora tak lama dekat sini sebab dia kena balik Shah Alam semula ikut puan dia balik. Namun Cora tetap dihati sampai bila bila. :)

Okeyhh..jom sambung buat assignment Mr. Sukumar. Esok nak mengadap Mr. Belacan pula maklumlah tadi aku skip kelas dia. :D


Dari Hati Nuraniku,fara,,

No comments: