NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 25, 2011

3 TAHUN...

Salam readers...korang sihat tak arini (dari segi mental & fizikal)..? Aku tak sihat mental lar arini disebabkan seorang lecturer yg korang pun boleh tau siapakan..? Memang tension saja dengan dia ni, dah lar group aku datang awal-awal pagi before 9 a.m. just only for the presentation because we don't have any class for this week, exam maaa...btw, presentation sepatutnya start pukul 9 a.m., tapi korang pun tahulah kalau dah janji Melayu tu, almost 10 a.m. baru kitorang start..and daripada 2 jam kelas yang asal terus menjadi 4 jam...dengan tak breakfastnye, tak cukup tidurnya, macam mana aku tak hangin, pukul 1 lebih baru dia lepaskan kitorang balik...benda tu boleh jer settle awal tapi dia ni banyal soal pulak, menyirap jer masing masing...hopefully next sem dia TAKKAN mengajar we all lagi, boleh gila dibuatnya...

Berbalik pada story yang aku nak story ni, ianya tentang saat saat manis bergelar pelajar, teman serumah, teman sekuliah, teman 1 course, teman berjalan, teman tidur, teman suka, teman duka - segalanya tentang mereka...almost 3 years aku di sini (Legenda Group of Education), bermacam macam ragam telah aku temui...tapi, mereka ini masih setia di sisiku, aku sayang korang double triple OK!!

Cerita dimulakan dengan CHE NURAZUREEN KHAZMI...(14 November)


  • Berdarah Johor + Terengganu
  • Anak bongsu dari 2 beradik
  • Sangat suka makanan pedas (sama macam aku)
  • Sangat suka akan kucing (aku tak suka)
  • Tidak suka akan strawberry (tapi aku suka)
  • Sudah berpunya~ :D
Seterusnya ialah NUR AFIZA AB. RAHMAN...(17 September)


  • Berdarah Kelantan tulen
  • Anak sulung daripada 4 beradik
  • Suka makanan pedas tapi tidak terlalu obses
  • Suka akan Nightmare :)
  • Tidak suka akan susu (semua jenis susu kot)
  • Masih single available~ :D

Ini baru cerita tentang kembar aku @3M@3A@3Z...banyak sangat nama yg diberi...seterusnya tentang teman serumah aku yg banyak sangat memberi kejutan dan kegembiraan sepanjang 3 tahun perkenalan kami...

Pertama: SITI AISYAH RAMLI...(30 January)


  • Berdarah Johor+Melaka
  • Anak bongsu daripada 3 beradik
  • Bakal menggenggam HND in Electrical & Electronic Engineering
  • Pandai mengambil hati
  • Tidak suka/takut akan kucing (macam aku)
  • Suka makanan yg pedas walaupun perutnya selalu sakit

Kedua: NURFATIMAH FARHA MOHD. GHOUSE...(18 February)


  • Berdarah campuran dan berasal dari Penang
  • Anak sulung daripada 5 beradik
  • Bakal Doktor (MBBS) dari Xi'an University, China
  • Suka memberi kejutan
  • Suka colour pink (dulu dulu, sekarang not sure)
  • Tidak tahan dengan makanan yg pedas
Terakhir: NATASHA HANUM ZAINUDIN...(24 Oktober)


  • Berdarah campuran, berasal dari Selangor
  • Anak kedua daripada 3 beradik
  • Bakal menggenggam HND in Civil Engineering
  • Suka memasak (especially baking)
  • Suka membela haiwan peliharaan seperti Cora & Alisa
  • Tidak suka makan petai (sama macam aku)

Selama tiga tahun bersama mereka di SI03-04_ _ (kecuali Aha@Farha), banyak yg telah kami lalui bersama, suka duka semuanya dikongsi bersama...dan masa masa bersama kalian tidak mungkin dapat dilupakan kerana korang lar kawan, sahabat, teman, yang sukar dicari ganti...semoga persahabatan kita terus mekar dan kekal selamanya...







Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: