NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, January 26, 2011

MASA...

Salam readers...cepat sungguh masa berlalu, dan kerana masa, aku menjadi takut...aku takut kehilangan orang orang yang aku sayang...

"Aku tahu kamu sayangkan aku, aku tahu kamu risaukan aku, tapi aku pun nak hidup gembira macam orang lain...bukan aku tak tahu semua tu, aku tahu semua tu, aku faham semua tu...tapi susah untuk aku menjadi seperti yang kamu harapkan...mungkin oneday nanti aku akan menjadi seperti apa yang kamu mahukan...and please!! Jangan cakap pasal mati, aku tak sedia lagi untuk menghadapi sebarang perpisahan...cukuplah air mata aku sudah banyak terbuang dulu...aku sayang kamu gemuk!! Aku doakan kamu selamat walau kat mana kamu berada.." :'(

Kerana masa juga aku dipisahkan dari adikku selama beberapa tahun sejak dia di Tingkatan 1...tapi itu semua untuk kebaikan dia, untuk masa depan dia...apa apa pun, adik adik aku segalanya untuk aku...tak mungkin aku boleh dapat adik lain seperti mereka...aku tak nak berpisah dari adik adikku lagi...cepatlah masa berjalan supaya adikku dapat pulang ke Malaysia dengan selamatnya... :'(

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: