NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, January 22, 2011

21 TAHUN...


Salam membaca readers...semoga kalian semua berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya...hari ni aku nak countdown menuju ke usia 21 tahun (12 hari lagi)...wow!!! macam x percaya seyy, rasanya baru semalam aku berlari lari di Lumut, bermandi manda dan berkejaran di Teluk Batik dengan ibu, bapa, dan adik adikku...ketika itu, aku masih kanak kanak, masih tidak tahu menahu serba serbi tentang hidup..apa yang aku tahu, keseronokan bersama keluarga bermain di playground dan mandi laut (tu memang hobi masa kecik kecik dulu)...

Tapi kini, semuanya telah berubah...aku bakal menginjak ke usia 21 tahun...usia kebebasan bagi kebanyakan remaja (kebebasan dari segi apa pun aku tak tahulah)...bagi aku, pada usia 21 tahun ini, banyak yang aku ingin kecapi seperti :-

  1. Graduate dengan pointer 3.5 ke atas (insya allah)
  2. Mendapat lesen P yang sudah lama tertangguh
  3. Mendapat pekerjaan yang sesuai, halal, dan dekat dengan family aku
  4. Berkumpul bersama mummy, daddy, angah, dan amy (aku rindu korang sangat3)
  5. Holiday ke Indonesia/Singapore/Thailand bersama family ku (tapi aku kena siapkan passport dulu)
Tiada apa yang dapat membahagiakan aku melainkan keluarga aku...kerana merekalah aku masih di sini, kerana merekalah aku masih bertahan, dan kerana merekalah aku menjadi manusia...walaupun luaran aku kasar, sombong tapi hati aku tetap lembut...aku tetap sayangkan adik adikku...walaupun dulu dulu aku selalu bergaduh, bertumbuk, bertekak dengan mereka tapi aku kan kakak, so aku sayang koranglah gedikkk!!!

Gemuk: cepat cepat balik Malaysia, belikan aku Hello Kitty banyak banyak dekat sana OK...
Dekdek: cepat cepat hitamkan muka di PLKN tu supaya aku boleh panggil kamu HITAM!! :D

p/s: sayangilah keluarga korang walaupun korang sudah ber'couple' sebab sebelum korang kenal dengan couple korang tu, family koranglah yang sentiasa di sisi korang...jangan menyesal tak sudah pula bila mereka sudah tiada kelak...

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

2 comments:

Fatin Ruslin said...

farah!!!
jom kite jalan2 kat indon..
teringin nak wat trip dengan kawan2..
wink wink ^_^

::KEGIRANGAN DUA CAHAYA:: said...

Fatin!!! jomlah, kter g bukit tinggi n danau toba..mesti best kan..hahahah