NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, May 10, 2011

RINDU, SAYANG, CINTA....





Salam readers~

Malam ni tak tahulah kenapa aku tiba tiba nak emo...maybe sebab tinggal lebih kurang 38 hari sahaja lagi aku akan berada di Linton University College ni...selama 3 tahun di sini, macam macam aku dah lalui...macam macam kawan yang aku kenal...macam macam perangai aku jumpa...macam macam kenangan telah tercipta...

Kalau nak diceritakan, 7 hari 7 malam pun belum tentu akan habis...banyak sangat rasa sayang, rindu dan kasih aku telah tertumpah di kolej ni...buat lecturer lecturer, teman serumah, teman sekelas, teman wataniah, dan juga teman sekolej yang lain...memang aku sayang diorang semua walaupun kadang kadang ada daripada kalangan mereka yang agak annoying gitu tapi aku layankan juga...walaupun aku selalu mengata diorang tapi tetap ada rasa sayang buat diorang...

Dan walaupun aku ni macam berlagak, sombong, kerek, and what so ever, tapi dalam hati aku ada taman...taman cinta dan kasih sayang buat teman teman yang sentiasa di sisi menghibur dan menceriakan hari hariku di sini...tak kiralah kita daripada 'puak' yang berbeza but still, aku sayang korang semua...tak kiralah macam mana pun aku cakap pasal korang, ibarat air dicincang takkan putus...persahabatan ni tetap kekal sampai bila bila, even kalau kita dah tua nanti mesti akan cerita dekat cucu cucu kita pasal kawan kawan kita yang annoying tu... :D

So, dikesempatan yang ada ni...saya, Farah Z ingin meminta maaf atas setiap keterlanjuran kata atau perbuatan saya kepada kalian...memang mulut ni pedas, nipis, tu yang selalu sakitkan hati orang...aku sedar tu semua...so sorry guys [kalau tak nak maafkan pun, tak mengapalah :( ]...aku sayang korang semua, aku akan rindu korang semua, cinta lokasi dalam kolej ni akan sentiasa aku kenang...ngeee :)

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

7 comments:

Nur Aqilah said...

:')
takut nnt ade je org nanges kang! hahaa.

::KEGIRANGAN DUA CAHAYA:: said...

qila lar tu yg nangis...hehhehe

Unknown said...

mari kte create sweet memory utk hari2 yg tggl sedikit ni..smoga kite menjadi kawan wat selamanya :)

::KEGIRANGAN DUA CAHAYA:: said...

Kak Niza: mari2 kter g pasar malam lg hari ni...wee :)

Farha Ghouse said...

Awwh, friends forever Farah! Sayang and rindu awak! :')

::KEGIRANGAN DUA CAHAYA:: said...

same goes to me FARHA...miss u, love u to friend~ :D

::KEGIRANGAN DUA CAHAYA:: said...

rindu Aha juga...x tau bila bleh jumpa n lepak sama2.. :'(