NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, May 25, 2011

KEKASIH BARU...

Salam readers~

Hari ini agak bercelaru sedikit hidup aku sebabnya badan sakit sakit and lemah semacam menyebabkan mood untuk ke kelas agak berkurangan menjadi 50%. Tetapi setelah ditimbang tara semula, dengan separuh rela, aku tetap bangun menuju ke kelas. Dari pukul 8 pagi sampailah ke 1 petang kelas berlangsung. Daripada mengantuk tak bermaya, terus segar bila masuk kelas Taxation sambil melihat muka Mr. Lee. Mana taknya, dalam kelas dia ni bukannya boleh culas sikit, mesti nanti kena tegur. Nak tak nak, terjegillah biji mata aku yang tak berapa nak besar ni dengar dia mentranslatekan menterjemahkan Real Property Gain Tax ke dalam English (asal asalnya benda tu dalam Malay). So far aku fahamlah sikit sikit apa yang dia ajar tu, walaupun niat asal ke kelas tadi hanya nak mendapatkan attendance saja.

Minggu ni sepatutnya aku sibuk dengan kekasih baru aku. Maklumlah bukan sorang tapi ada empat. So, bermadulah si empat 'kekasih hati' tu. Tapi tak lama pun aku couple dengan mereka, hanya seminggu dua saja (konon playgirl lah tu). Nak tahu tak siapa kekasih baru aku tu? Jeng,,jeng,,jeng,,.............



  1. MR. BUSINESS STRATEGY - bercerai pada 30 Mei 2011
  2. ENCIK RESEARCH PROJECT - clash on 2 June 2011
  3. MR. TAXATION - break up on 6 June 2011
  4. ENCIK AUDITING - berpisah pada 11 June 2011


So, janganlah salah faham ya. Mana mungkin secepat itu hati aku berubah mencari kekasih baru. Biarlah masa menjadi penentu, pengubat dan penyembuh segalanya. Keep on smiling - Kegirangan Dua Cahaya~

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: