NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, May 30, 2011

DALAM HATI INI...

"Ku petikkan gitar ku ini, 
Menghiburkan hatiku yang sepi,
Kerana ditinggalkan kekasih yang aku sayangi,
Tak bisa untukku melupakan kenangan indah ku bersamamu...."

Dua lirik lagu yang jauh berbeza tapi sangat bermakna buat aku...

"Seperti ada yang tak kena, 
Disaat melihat ke arah mu,
Saat kau berpaling dan tersenyum,
Dunia jadi luar biasa, 
Maafkan andainya ku mengganggu, 
Ku bukan membaca fikiranmu, 
Ku hanya ingin mengenalimu dan tahu ku menyukai kamu...."

Terkadang aku gembira saat mengimbau kembali kenangan dengannya, terkadang aku berduka mengenangkan dirinya tiada disisi, terkadang aku marah saat mengenangkan bahawa dia bukan milikku...tapi biarlah setiap kenangan terus tersemat dan tersimpan rapi dalam ingatanku, biarlah aku saja yang merasai suka duka dan marah ini sebab aku memang gila bila dah emo... :)

P/S: Dalam hati ini, ada namamu, nama seorang insan yang aku rindu...tapi biarlah rahsia siapa yang ku rindui itu kerana semuanya sudah tidak penting lagi...


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: