NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, April 20, 2009

RESEPI HARI INI...


::kurma ayam::


::udang goreng::
Hari ni aku xde class. Actually for the whole week coz this week is EXAM WEEK. Hmmm..exam hah..aku dah ready ke? Account aku dah ready yg lain2 tu entah lar. Mcm xde feeling jer nak exam ni coz otak aku dh ada kt kg. Aku nak blk Perak 1 Mei ni ngan family aku. Rindu gler kt Menaraku yang Condong tu, kt sawah padi yang terbentang luas saujana mata memandang and the most important thing is missing my grandma. Dah 5 bln tak blk kg...huhuhhu..

Right, lets back ok. Aku nak cter tentang HARI INI. Dah agak lama gak r aku tak masuk dapur (memasak), asyik masak kt kedai jer kan. So, pagi ni aku pun merajinkan kakitanganku untuk memasak. Aku malas nak masak ni bkn apa, kalo aku masak mesti aku banyak makan. Tapi kalo bdk2 umah aku yg masak, aku x mkn pn. Tu yg pelik tu, aku ni dlm proses diet...hehehehe..Bila aku buka bekas beras, alangkah terkezutnye aku bila tgk bekas tu dh kosong. Aku relax jer. Aku masak kurma ayam then aku gi kedai beli beras, gula, ikan, udang. etc. Sampai umah, aku continue masak. Aku masak nasi and goreng udang (aku letak something yg membuatkan udang ni best). Kalo korang ada baca post aku yg about masak2 tu, aku ada cter about udang ni. Udang ni mmg favourite aku and kalo blk JB pun mummuy mesti suruh aku masak udang ni...heheheh..sedap lar tu kan. Udang ni mmg pedas sbb aku letak byk cili api...hahahah..favourite aku. Kalo nak tau cmne rasanye, mai lar umah chek..heheheh..adios!!

No comments: