NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, April 18, 2009

MINGGU INI DALAM SEJARAH...


::tiket wayang JANGAN TEGUR::


::BUBUN si hamster::

This week (11-18 April 09), banyak benda happened. Contohnya arini (11 April) aku keluar sorg2 g JJ Seremban tgk wayang and jalan2. Huh, sedih jer tgk org lain jln ngan family, ngan couple, aku alone jer. Sampai JJ kul 1, aku terus g beli tiket wayang. Aku nak tgk 2 movie sekali tp masa tak sesuai lar. So, aku beli 1 tiket utk citer JANGAN TEGUR....hahahahaha..macam seram jer. Tapi actually, tak seram sgt. Seram lagi JANGAN PANDANG BELAKANG. Masa tgk cter ni aku dok sebelah lelaki, dia pun dtg sorg2 gak sebab masa mkn kat CFK td pun aku dok meja sebelah dia (jodoh agaknya). So, aku pun layan r cter tu. Orang2 lain kat sebelah, depan, belakang aku semua menjerit. Aku ngan mamat yg kat sebelah aku tu bleh ketawa jer sepanjang tgk cter tu. Kelakar kot. Aku pun tak tau nape. Pelik bin Ajaib. Org bleh menjerit sampai kuar anak tekak, aku ngan dia bleh ketawa terbahak-bahak. Ish..ish..ish..

Abis jer tgk cter tu, aku g shopping. Aku beli baju utk aku, angan and dekdek. Aku mmg suka belikan adik2 aku baju. Don't know why, maybe b'coz kitorg ni girls so aku senang wat pilihan. Abis beratus gak lar duit aku bila total makan+minum+wayang+shopping. Masa tgh jalan2 tu ternampak lar Feat and family. Actually Feat dah bg tau yg dia OTW g JJ tp kitorg x janji pun nk jumpa. So bila dah jumpa tu, rasa happy sgt2. Sebabnya kitorg mmgdh lama tak jumpa, setahun lebih kot. Mak ayah dia pun knl parent aku. Aku blk kolej kul 7 naik bas kolej and sampai hostel kul 8 p.m. Huh, penat.

Arini (14 April), aku beli ikan laga. Colour biru and merah. So cute. aku bosan. Nak bela binatang lain leceh sbb tu aku bela ikan, senang and mudah. Lagi pun, insya allah ikan2 tu akan berzikir utk aku. Esoknya (15 April), Zureen plak beli hamster....hahahahah..tak lama lg umah ni akan jd zoo. Abis tu kitorg nak wat apa lg, TV xde kat umah ni. BF pun xde nak ajak g dating. So, abiskan masa dgn haiwan peliharaan jelar. Nama hamster tu BUBUN...hahahah..

Arini (16 April) plak ada teater. Actually teater ni start ari selasa lepas tp baru arini aku berkesempatan meluangkan masa yg terlapang tu. Aku g tgk ngan Fyza and Zureen. Tiket kitorg beli kat Hadi, kwn Fyza a.k.a housemate Luqman. Best gak lar teater ni walaupun students kolej ni gak yg brlakon. Tajuk teater ni APO KONO EH JANG...hahahahah..mmg kena r ngan tempat aku ni, Nogori 9. Teater start kul 9 p.m. and abis dlm kul 10 lebih. Boleh dikatakan sepanjang tgk teater ni mmg tak kering r gusi aku ketawa. Pelakon2nya mmg happening r. Gua tabik r u all.

Arini (18 April) kitorg stay kat umah jer. Tak kuar g mne2 pun sebabnye nk siapkan assignment Pengajian Islam...hahahhaha..last minute pnye keje. Next week dh kne submit, pastu nak exam lg, mmg giler r aku dibuatnye. Minggu ni pun aku byk stress, kepala always sakit, bdn lemah2, lenguh2, mmg tension giler r. Pape pun, aku dah kembali sewel spt sedia kala...hahahahah..thanks to my beloved fish coz make me happy..

No comments: