NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, April 25, 2009

25 APRIL....



::Kampus Legenda Education Group::


::Kediaman Pelajar::

Tanggal 25 April 2009 ni genap sudah setahun aku melanjutkan pelajaran di Legenda Education Group. Selama setahun di sini, banyak pahit-manis, suka-duka yang aku tempuhi. Kenangan-kenangan semasa sesi orientasi setahun yang lalu masih segar dalam ingatanku. Betapa aku merindui detik-detik ketika itu. Saat kita di Port Dickson, menikmati hari yang indah dan nyaman di tepi pantai Selat Melaka. Teman-teman yang satu orientasi denganku dulu, masing-masing sudah buat hal sendiri. Hanya segelintir sahaja yang masih keep in touch. Walau apa pun, we're still friends. Sem yang akan datang, insya allah aku akan memasuki H1, macam-macam perasaan ada sekarang ni. Takut juga nak masuk H1 ni, senior-senior cakap HND ni susah, dah tak leh nak enjoy-enjoy lagi, assignment banyak, tak macam foundation (tahun honeymoon). Apa-apa pun, doakan kejayaan aku di sini. Bukan lama pun lagi, 2 tahun jer lagi aku nak graduate. Lepas jer graduate, aku nak jadi pegawai tentera. Biarlah apa orang nak cakap, kalao tak ada lelaki yang nak kat perempuan yang kasar macam aku ni pun, aku tak hairan. WHO CARE!!!

No comments: