NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, April 14, 2013

BE MINE...

Assalamualaikum readers...

Semoga semuanya baik-baik saja. Seperti biasa, Ahad kembali menjelma. Sangat bosan apabila hujung minggu hanya dihabiskan dalam bilik tanpa keluar merayau. Semuanya gara-gara dah banyak shopping last week. So, no money no talk, no outing. =)

By the way, esok akan bermulanya kerja baru untuk aku. Tak tahulah macam mana keadaan aku esok. Hopefully everything's going fine. Tapi tak lama pun dengan kerja baru ni, sebulan saja. After that, aku pun tak tahu macam mana nasib badan. Tapi, dek kerana Myvi purple, aku sanggup. Sabar ya sayang, tak lama lagi You'll be mine! "Benar aku sayang kamu, takkan pernah lupakanmu, gapai tanganku, denganku selalu..." Oh, Myvi Purple!!!

And bila dah ada Myvi nanti, semestinya aku akan penuhkan dengan Hello Kitty kesayangan. Oh, tak sabarnya. Kalau tak suka HK, jangan tumpang kereta I okey! =)









Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: