NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, May 24, 2011

MY LIFE - TODAY...

Salam readers~

Alhamdulillah, I'm strong!! 

Aku masih mampu bertahan lagi hari ini. Rasa macam tak ada apa apa yg berlaku walaupun hakikatnya macam macam dah happen. Apa apa pun aku tetap bertahan selagi diri aku sibuk dengan macam macam tugasan dan diceriakan oleh teman temanku. Doaku agar aku terus "kegirangan" walaupun hati aku menangis. ^_^

Buat adikku yang sudi mendengar aku membebel pasal problem aku, thanks gedik.
Thanks kepada adik adik Harimau Malaya yg membuatkan aku happy dengan telatah korang.
Thanks juga kepada rakan rakan sekelas yg sentiasa gila gila dan kecoh.
And last but not least - Thanks to my housemates especially my twins (Mek Za and Mek Re).

Korang memang menceriakan hidup aku. Aku dapat bertahan pun sebab korang ada di sisi. Buat insan insan yang memahami dan menyayangi diri aku (What The...) thanks tau sebab temankan aku dan mengembalikan kepala gila aku yang dulu. :D

Walau gembira macam mana sekali pun, Allah yg menetapkan semua ini. Dia Yang Maha Kuasa kerana menjadikan hati untuk kita berkasih, menimbulkan perasaan sayang, cinta, benci dan gembira. Bersyukurlah kerana dikurniakan hati kalau tak, mana mungkin korang akan bercinta dan berpisah untuk mengalami proses kematangan. Come on, usia masih muda, banyak lagi yg perlu digapai Farah. So, layan lagu ni tau... :)








P/S: Tadi usha blog Rara. Still follow her walaupun jarang jarang buka blog dia. Dia ada bagi tips and panduan pasal cinta ni. And mostly yg dicakapkan tu memang ada pada aku, sebab tu hubungan susah nak kekal. Salah aku juga. 

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: