NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, May 29, 2011

HARI KE-27...

Salam readers~

Hari ni adalah hari ke 27 sebelum tamatnya tempoh masa aku di kolej ni... :)
Hari ni jugalah aku banyak berjalan dan dalam dok panas panas berjalan tu, boleh pula mata aku ni nak terlelap...nak kata malam tadi tidur lewat, tak ada pula...tidur awal saja pukul 12 malam...tapi mata memang mengantuk sangat hari ni...tak pernah pernah aku tidur dalam komuter, tadi terjadilah satu babak...nyaris nyaris nak terletok dekat bahu mamat Cina tu, malu siot orang lain semua tengok...seriously, exhausted gila hari ni...

Dan sebabnya adalah kerana asyik berjalan dan mentawaf 1 UM tu (padahal naik kereta jer pun)...no lah...actually penat sebab menunggu urusan bakal mahasiswi tu, register itu ini sampaikan aku berpeluh peluh meround satu kolej kediaman tu...nasib baiklah dapat cuci mata bersih bersih... :D

Lepas dah puas melepak dalam UM tu, aku dihantar ke Klang untuk naik komuter...independentlah konon, tapi aku dah lama tak naik dari Klang tu yang suruh daddy hantar dekat sana saja...sampai dekat KL Sentral turun jap pergi beli McD, then masuk dalam kawasan menunggu tu semula...sampai saja komuter terus rush masuk sebab nak dapatkan seat yang selesa... :)

Masuk dalam komuter ingatkan mata dah okey sebab dah dapat air, rupanya makin kuyu mata aku...maka bermulalah babak kedua tidur dalam komuter...malangnya, tidurku tak lena gara gara komuter yang seakan akan kuda unicorn kuda padi kuda polo...kenapa aku cakap macam tu? Sebabnya komuter tu laju+melompat lompat...tension gila aku tak boleh nak tidur...lastly, berjagalah sampai ke Batang Benar...naik teksi balik hostel turun dekat tepi cafe dan bermulalah babak ketiga...dalam panas panas berjalan kaki, mata boleh pula terpejam...Ya Allah! Apa nak jadilah dengan kamu ni Farah? Memang mengantuk sangat mata ni, sampai saja SI03 terus letak barang dan tidur, tak boleh tahan okey...kalau ditahan memang jahanamlah jawabnya...dan tidur yang sekadar dua jam tu sudah cukup membuatkan aku tak tidur malam ni gara gara assignment pula... :D

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: