NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, May 19, 2011

:'(

Tak tahulah kenapa, aku rasa lain sangat sekarang ni...tidur selalu mimpikan dia, tak kiralah tidur siang ke malam...aku pun tak tahu apa akan jadi, tapi yang pasti...aku nak menangis sekarang ni...hati aku tiba tiba berdebar, perasaan yang sama bila aku tengok pakwe aku keluar dengan perempuan lain (ibaratnyalah)...then, badan aku seram sejuk, kepala aku sakit, satu badan menggeletar...aku memang nak nangis sekarang ni...memang susah bila mengenali Farah Zunnurain, hidup semua akan kacau bilau, semua akan tension, semua akan marah dengan aku...

Kalau ini yang aku harus terima, aku redha...dari dulu memang aku susah nak dapat apa yang aku nak...semuanya tak kekal, semuanya akan pergi tinggalkan aku, tapi bila semuanya pergi, aku akan sedih, aku sunyi, aku keseorangan...bila aku dah gembira, bahagia, semuanya hanya sementara...aku tahu memang inilah nasib dan suratan hidup aku, sampai mati pun memang aku akan sorang sorang, I know that...biarlah luka lama berdarah kembali sebab luka yang berdarah takkan sembuh sampai bila bila...walaupun hati aku merintih menangis sekalipun, andai dia bukan untuk aku, tetap bukan milikku...jika mencintai seseorang, tak semestinya kita akan memilikinya...cukuplah sekadar melihatnya bahagia dan gembira bersama insan yang disayanginya... :'(

Walaupun setiap hari, setiap masa aku merindukannya, melihat fotonya cukup untuk menitiskan air mata ini...biarlah aku sahaja yang memahami diriku...biarlah aku sahaja yang memahami perasaanku ini...

Aku akan tetap begini sampai bila bila...Kalau dia ditakdirkan jodoh aku, takkan ke mana larinya...hanya berdoa dan redha dengan ketentuan Ilahi~

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: