NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 16, 2010

PLAYBOY...

Salam membaca..hari ni aku nak tulis tentang si playboy atau nama saintifiknya kaki perempuan..aku adalah kenal dengan seorang mamat ni, kitorang kenal dalam last year kot, aku pun tak ingat bila..masa mula-mula kenal dulu aku rasa dia ni OK and boleh jadi Mr. Right aku..tapi bila sudah lama mengenalinya, HE'S NOT MY MR. RIGHT at all..memang jauh panggang dari api..

Aku pun agak pelik dengan perangai dia ni yang aku rasa dalam tahun ni sangat berbeza..dulu dia bukan playboy, tapi sekarang for sure and I'm sure he's a playboy..thanks to Allah aku tak mempunyai sebarang hubungan istimewa dengan dia kini atau bila-bila..yang aku nak tahu, kenapa dia jadi macam ni..tukar perempuan macam tukar baju, bulan lepas dengan perempuan lain, bulan ni dengan perempuan lain, bulan depan, tahun depan, macam mana?..kalaupun awak tu handsome, tapi agak-agaklah sikit..jadi lelaki yang setia, penyayang dan jujur..jangan permainkan perasaan dan hati perempuan yang umpama kaca..terhempas ke lantai, hancur punah, musnah, berkecai jadinya..

Ingatan ni juga untuk lelaki-lelaki lain yang ada di atas muka bumi ini..sayangilah wanita yang menyayangimu sepenuh hati dan berikan kasihmu dengan sewajarnya kepada mereka..jangan hanya tahu couple, clash, couple, clash saja..OK readers, I'm done! C U next time..

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: