NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, December 19, 2010

PENJAGAAN MUKA...

Hi you alls..!! Hari ni nak story sikit tentang produk penjagaan muka yang aku gunakan..almaklumlah, sejak balik dari kem hari itu, muka aku dah macam pakai mask hitam jer..berbelang belang macam pak belang..so that, aku decide nak kembalikan kecerahannya dengan menggunakan produk Syahirah..alah, yang Farah breep! breep! gunakan tu, tapi sekarang dah ada duta baru kalau tak silap aku..nevermind, just forget it..

Bercerita pasal produk ni, aku suka sangat dengan baunya yang ala ala sesuai gitu..taklah terlalu kuat ataupun 'pelik' macam certain produk yang aku pernah guna dulu..the reasons why I'm choosing this product are:-


Firstly kerana dutanya: Farah AF tu (nama dah sama dah)..
Secondly sebab warna PINK!! yang aku memang gila sangat sangat..
Lastly kerana produk ni Suci dan Segar.. :)


.: Antara rangkaian produk yang aku gunakan :.

.: Susu Pembersih Muka - sesuai digunakan untuk menanggal mekap :.

.: Gel Pengelupasan dan Skrub Muka - menanggalkan sel sel kulit mati dan membersihkan secara mendalam :.

.: Pembersih Muka dan Pembersih Muka UV Cerah - fungsi yang sama untuk membersihkan muka tetapi UV Cerah mempunyai 2 kali pencerahan :.

:. Krim Pelembap Muka, Krim Pencerah SPF30 dan Krim Kecantikan - melembap, mencerahkan kulit dalam masa 5 hari, melindungi kulit dari sinaran UVA & UVB, dan meratakan warna kulit :.

So far, setelah 2 minggu setia menggunakan Syahirah (sebelum ni susah nak setia dengan sebarang produk kecantikan), dah banyak perubahan yang aku nampak..kulit mukaku kembali cerah sedikit demi sedikit, 'mask' sudah hampir tidak kelihatan..YES!! Hopefully aku dapat kembali kulitku seperti sedia kala before this Krismas sebab aku kena menghadirkan diri ke Majlis Perkahwinan my cousin..so takkanlah aku nak ber'mask' dalam majlis tu nanti, mesti kena gelak jer dengan my cousins and family members yang lain.. :'(

Doakan kejayaanku dalam mengembalikan kulit asalku ek..hahahaha!! What the...OKlah, aku nak bersiap siap dulu, nak study...rajin tak aku? Maklumlah, lepas dah dapat semangat baru ni kenalah rajin..kalau tak nanti 'dia' tak nak jumpa I lagi.. :D

Dari Hati Nuraniku,fara,,

No comments: