NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 17, 2010

Kontest Blog Terkemas...

.: Contest yg dianjurkan oleh Cik Hana dan Cik Fyza :.


Salam semua..hari ni aku tak ada cerita menarik tentang life aku..tapi aku ada contest menarik untuk korang yg minat berblogging..aku tahu contest ni pun bila di tag oleh Cik Fatin Nazihah @ kawan baik aku masa sekolah dulu..korang yg nak join contest ni silalah baca syarat-syarat di bawah:-

  1. Follow blog Hana and Fyza. Tak follow pun tak apa but make sure korang selalu update dengan blog kitorang ok :D
  2. Make sure korang ada blog tau! no blog, no contest, no present ! hahah .
  3. Buat satu entry dengan tajuk Kontest Blog Terkemas. Ambil banner tu sekali and make sure link kan terus ke blog hana atau link entry kontest ni .
  4. Bila dah buat, bagi link entry korang dekat ruangan komen hana ok . submit link entry dekat blog hana je tau . senang sikit . kang tercicir habis kena pelengkung ngan korang . haha .
  5. Kontest ni terbuka kepada semua warganegara malaysia tak kira umur dan jantina.
  6. Tag 3 orang blogger ok :)
  7. 3 orang pemenang je akan dipilih . kalau nak tambah nanti kitorang gitau . haha
  8. Update : sebab takut ramai sangat, limit untuk join 1000 orang sahaja . kalau nak tambah hana bagitau :)
p/s: Until this entry was written, peserta contest telah mencecah 428 orang..so, come on and join us now..


Tarikh tamat kontest ni adalah 2 hari sebelum birthday aku iaitu 1 FEBRUARY 2011..so lepas 2 hari tu korang jangan lupa wish birthday aku tau..hahaha..
Korang-korang yg lain kalau nk join pun boleh..ikut jer terma dan syarat contest ni OK..have fun and good luck guys!!


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

1 comment:

nadia said...

hehehe..malas la..
bole x?
har har har
blog aku serabai je