NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, August 16, 2011

SAYA SAYANG AWAK...

Assalamualaikum...

Dah 10 hari aku tak update blog ni...
Tapi tak bersawang lagi okey...
Just to tell you that I'm working now! =)
Working? Yeah! ONLY in Ramadhan sebab nak cari income untuk raya jer...
Aku bukan kerja tetap, kerja part time tolong maksu aku buat kuih raya jer...
Maklumlah musim musim macam ni memang banyak order, tak menang tangan nak siapkan...
Plus, maksu aku jaga anak orang...so, tu pun aku take over gak kadang kadang...


AND


Disebabkan itulah, aku ketemu cinta hati baru - IRFAN ABQARI =)
Saya sayang awak sangat sangat budak nanakkk...
Kenapa aku panggil dia budak nanakkk? Sebab dia suka cakap "nanakkk" = tak nak...
So cutelah ini budak, tak padan dengan umur yang baru setahun jagung tu...
Kepada kamu di luar tu, jangan jeles sama saya sebab budak ni comel, comel dengan telatahnya...tak percaya??
Tengok ni . . .


. . .





. . .




. . .




. . .







P/S: Aku akan berada di Perak Darul Ridzuan sehingga Syawal kelima, menghabiskan masa bersama anak anak dan sanak saudaraku =D


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: