NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, August 3, 2011

HAPPY FASTING...

Assalamualaikum...

Hari ni telah masuk hari ketiga umat Islam menunaikan ibadah puasa dalam bulan Ramadhan ini...dan sempena hari ketiga ini (same day with my birthday), aku ter-over excited pula nak berbuka nanti...makanya aku telah mencemar duli untuk masuk dapur (poyo jer)...hari ni aku tetiba ada mood nak memasak, so aku pun buatlah ayam berempah+ikan masak taucu+bubur gandum... =)



Tak sabar nak rasa hasilnya berbuka nanti...gambar will upload soon yer...selamat berpuasa, tinggal lagi lebih kurang 4 jam sahaja waktu untuk berbuka...so janganlah masuk dapur buka peti ais minum ais krim soda pula yer...rugi weyhhh!! =D


.:: Tengok jer gambar ni, ingat dekat si dia yang pernah muncul menceriakan Ramadhanku yang lalu ::.

QUICK UPDATE:



Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: