NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, July 28, 2011

FLU...

Assalamualaikum...

Dah bersawang blog aku ni...lama dah tak updatekan? Sebenarnya, sejak jadi 'penanam anggur' tegar ni, aku banyak hal kena uruskan...hal yang berkaitan dengan familyku, family come first okey kawan kawan...

Macam biasalah, bila dah stay dekat Shah Alam ni, memang senang nak balik Perak...2 minggu sekali mesti balik sana...tambahan pula sekarang ni musim durian+rambutan+manggis so memang banyaklah buah buahan menanti...dan disebabkan terover makan durian tu, maka terjadilah panas dalam badan mengakibatkan demam sebab kelemahan sistem imunisasi (betul ke?)...entahlah, aku pun tak pasti tapi memang lepas balik dari kampung, 1 family aku tak sihat...flu+fever semuanya bergabung tenaga menjadikan badan semakin lemah...akhirnya, terdamparlah aku di atas katil hostel ni...huhuhu ='(

Itulah akibatnya bila sistem imun lemah, tak dapat nak tahan daripada diserang virus...tapi okey what...penyakit ni tandanya Allah sayangkan kita, dia nak uji sejauh mana kita kuat menghadapi ujianNya...so, keep on smiling...lagipun dah lama tak demam, apa salahnya sekali sekala merasa... =D

.:: Suka balik kampung bila ada 2 orang budak ni ::.
P/S: Nak gerak ke Shah Alam sudah...baibai hostel =)

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: