NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, July 5, 2011

FAMILY DAY...

Assalamualaikum...

Family come first okey...almaklumlah, sejak menjadi penganggur ni, masa kau banyak dihabiskan bersama family di rumah...dah tak ada nak melepak ke mall tak tentu masa, merayap ke pantai tengah tengah malam (sekali jer aku buat macam tu), dan tak ada lagi menchapub dekat Putrajaya tengah tengah pagi buta...

I am a full time housewife now!!




.:: Muka suci adik adik saudara aku ::.

Duduk rumah jadi perempuan, memasak, membasuh, mengemas, dan semuanyalah...dan last Sunday, adalah hari bersama keluarga...berkumpul makan makan, borak borak, gelak gelak bersama...and hopefully this weekend pun dapat berkumpul lagi di kampung halaman terindu - Perak Darul Ridzuan... =)

Maybe hari Khamis ni aku akan ke Kolej Universiti Linton untuk mengetahui resul final exam aku...cuak jugalah walaupun still tidur lena...planning untuk kerjaya masih belum ada lagi sebab aku nak tunggu lepas raya...sekarang ni planning nak meniaga kuih raya saja...so, kepada sesiapa yang nak order kerepek ikan bilis, biskut sampan, dan tat nenas, bolehlah cari aku ek... =D


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: