NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, July 11, 2011

BALIK KAMPUNG...

Assalamualaikum...

Suka, suka, suka...last Friday, aku ngan family aku (my mom, my sis, and my aunt) went to Perak Darul Ridzuan...biasalah, "itik, balik kampung" =) ngeee...setelah beberapa bulan tak balik sana, rindu akan tanah air tercinta tempat tumpahnya darah ibuku melahirkanku...

Kampung mummy terletak berseberang dengan Pasir Salak...manakala kampung my dad terletak di Sg. Manik (jelapang padi Hilir Perak), Teluk Intan...best dapat jumpa sanak saudara, pak cik mak cik, anak saudara dan juga nenek aku...setelah menjadi 'penanam anggur', aku akan selalu pulang ke kampung tercinta kelak...


.:: Gambar kucing kesayangan saudara aku dan anak saudara aku yg pertama, Nur Fatin ::.


Orang lain dok sibuk sibuk dengan perhimpunan BERSIH tapi aku sibuk balik kampung sehari sebelum hari kejadian itu...sebabnya kami tak nak terlibat dengan sebarang masalah kalau berada di Shah Alam tu, nak keluar rumah mesti jalan sesak, dan kompem kompem polis akan buat banyak road block...

Apa apa pun, puas dapat balik Perak...di kampung semua pakcik makcik aku sibuk buat rumah banglo...masing masing renovate rumah untuk raya tahun ni...aku tak sabar pula nak balik raya nanti...hueehehee  =D

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: